lauantai 19. toukokuuta 2012

Illan mietteitä


On aivan ihanaa kun kesä tulee ja on valoisaa myöhään illallakin vielä. Napsasin tämän kuvan meidän makkarin parvekkeelta yhdeksän aikaan illalla, juuri kun tyttö oli nukahtanut. Näin valoisaa vielä!

Otin samalla uuden profiilikuvankin itsestä ja oli kyllä pakko tehdä siitä mustavalkoinen, kun huomasin miten kamala väritön pää mulla on.
Olen lopettanu hiusten värjäämisen ns. normaaleilla hiusväreillä. En enää uskalla/halua laittaa niitä päähäni. Minä olen kuitenkin ollut kampaajana vuosia ja käyttänyt sekä itselle että muille, joten niitä kemikaaleja olen varmasti annokseni saanut. Viimeksi laitoin hennavärin, mutta se ei pysynyt kauaa ja nyt on taas niin hailakka väri että..
Seuraavaksi aioin kokeilla uutta reseptiä kasvivärjäämiseen.

Kiinnostaako teitä luonnonkosmetiikka ja luonnonmukaiset hiusvärit? 
Käytättekö luomu- ja ekotuotteita?


Kiinnostaisiko postaus hennavärjäyksestä?

Huomenna näytän teille yhen ihanan kaapin, jonka "varastin" äitini varastosta..!


Suvimarja


3 kommenttia:

  1. On teillä hulppeat näkymät ikkunasta!

    Mua ainakin kiinnostaisi kovasti luonnonmukaiset värjäykset. Tavalliset kun aiheuttaa allergiaoireita. Toistaiseksi omaa väriä on aina kampaajia myöden kehuttu, mutta joskus sitä kaipaisi vaihtelua, piristystä..

    VastaaPoista
  2. Viimeksi, yli kymmenen vuotta sitten kun värjäsin hennalla, mun pää oli hieman oranssiin vivahtavan keltainen :O Se oli jotain ihan kamalaa!
    Haluaisin kyllä jotain luonnonmukaisempaa tuotetta värjäämiseen, mutta en ole vielä keksinyt että mitä. Oma väri on perus suomalainen maantien väri joten todellakin haluan väriä purkista päähäni ;)

    Sulle ois tunnustus mun blogissa!

    VastaaPoista
  3. Kiva että kiinnostaa, kirjoitan siitä kun teen värjäyksen :)

    VastaaPoista