keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Ihana löytö!

Olen jo jonkin aikaa ajatellut ostavani tytölle vanhat nukenvaunut. Huutonetistä ym. olen katsellut ja hinnat tuntuvat pyörivän siinä 50€ nurkilla.
No, eilen sitten mentiin äidin kanssa kierrätyskeskukselle ja siinähän ne oli suoraan kun tultiin ovesta sisään! Hinta 20€! Ovat tosi siistissä kunnossa ei ruostetta, luulen että on aina säilytetty sisällä.
Kotimaiset ORA merkkiset vielä! Ovat kyllä vielä vähän isot tytölle mutta kovasti tykkäsi työnnellä..

Tietääkö joku miltä luvulta nämä voisi olla?

Miehen kanssa mietittiin jotain 80-lukua ? Vaan eipä sillä niin väliä kun ihanat ovat!

Vaunut täyttyi heti tavaralla..


Samaan päivään sattui vielä postista tulemaan Brion leikkihella, jonka tilasin finnair plussapisteillä plussashopista. Ei tullut maksamaan kuin postikulut, eli alle 8€! :)

Mulla olikin tässä sellainen muutaman päivän blogitauko. Meillä on kotona mobiililaajakaista ja sillä näissä blogeissa surffailu on lähes mahdotonta tai ainakin niin hidasta, että ei huvita!
Kohta pitäisi kyllä saada ns. normaali nettiyhteys, toimii sitten paremmin.


Jotakin olen taas ommellutkin, mm. tällainen tunika valmistui tytölle vanhasta lakanakankaasta...
Huomatkaa uusi poseerausilme ja mallimaiset käännökset!



Oikein ihanaa loppuviikkoa kaikille!






p.s Muistakaa ARVONTA!

15 kommenttia:

  1. Ihanat vaunut!

    Mulla oli tuon tapaiset mutta vaaleansiniset joskus 80-luvulla. :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat vaunut ja niin siistit kuin uudet! Hienon tunikan olet myös tehnyt! <3 Kuvaaja ei taida ihan perässä pysyä!:))

    VastaaPoista
  3. Ihan mielettömän suloiset vaunut! Aivan mahtavat! Joskus noita ihania löytöjä tupsahtelee eteen. :)

    Ja mikä suloinen malli tunikoineen. :D Meillä vielä nukutaan noissa lakanoissa... ;)

    Mukavaa keskiviikkoa!

    -Päivi-

    VastaaPoista
  4. Mä katsoin tuollaisia aivan samanlaisia vaunuja kerran kirppiksellä, kun olivat niin ihanat, mutta eivät olleen noin hyvässä kunnossa ja 12€:n vaunut jäivät sinne. Mäkin kuvittelisin noiden olevan noin 80-luvulta. Jotenkin muistuttavat omasta lapsuudesta. :)

    Ja hassua, että kerroit tuosta hellasta. Mä eilen tilasi esikoiselleni samanlaisen synttärilahjaksi. :) Jouduin tosin pulittamaan siitä paaaljon enemmän kuin sinä. ;)

    Ja kyllä, olet saanut musta vakilukijan! :)

    ps. Jos haluat käydä kurkkimassa niin mun blogin löytää täältä: http://mistaonpienettytottehty.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Voi että! Mulla oli lapsena tuollaiset. Vaunut ovat 80 luvun alusta. Olen syntynyt 80. Olisin ostanut nuo itsekin koska niin paljon tunnetta ja muistoja on noissa vaunuissa.

    VastaaPoista
  6. Vaunut täynnä nostalgiaa <3 Äitini on säilyttänyt meidän vanhat vaunut, 70-luvulta. Samaa mallia kuin nämä, mutta kirkkaan keltaisella sisävuorella ja valkoisilla pitsiverhoilla :-D :-D

    Brion valkea hella on ihana.

    VastaaPoista
  7. Aivan ihka-ihanat vaunut <3
    Samanmoinen hella löytyy myös meidän neidin leikeistä :D

    VastaaPoista
  8. mulla on omat tollaset (brio lila) jotka 80 luvulta ja samanlaiset kun noi teiän jotka myös samalta luvulta :) Niistä oransseista ajattelin ehkä jopa hankkiutua eroon...

    VastaaPoista
  9. Niin ihana löytö nuo vaunut :) Hienot kirkkaanpunaiset ja tosi siistin näköisetkin vielä ja edulliset! Samoin hella tosi kiva! Mainio pikkumalli siellä poseeraa uudessa hienossa tunikassa :D

    VastaaPoista
  10. Ihanat vaunut ja miten halvalla oletkin ne löytänyt :) Tytöllä on ollut hyvä päivä kun on saanut hellankin samana päivänä! Ihana tuo tunika ♥

    VastaaPoista
  11. Kiitos kaikille kommenteista! Kiva kun tuli varmuutta tuohon vaunujen ikään. Ovat kyllä mainiossa kunnossa ikäänsä nähden :)

    Nasba: kiva kun liityit lukijaksi!

    Päivi: joo ne lakanat ei ole varmaan kovin vanhat, ikeaa.. ;)

    VastaaPoista
  12. Minullakin oli ihan samat pikkuisena :)
    Sain ne isovanhemmiltani tuliaisiksi -84 ja hmm, ehkä olisivatkin vielä vanhempieni vintillä... (toivottavasti eivät ole vieneet niitä kierrätyskeskukseen ;)

    VastaaPoista
  13. Minulla myös oli lapsena tuollaiset! Jossain vaiheessa ne meni rikki, kun kärräsin pikkusiskoani niissä.. :)

    VastaaPoista
  14. Vaunut on ihanat ja paljon kestävämpiäkin kuin nämä nykyajan hempulat. Ja tunikasta tykkään kans kovasti. Toi kangas on yks mun lemppareista, en tiedä mihin sitä raaskisin käyttää! Torkkupeittoa joskus meitin, mutta vielä se siellä kaapissa odottelee...

    VastaaPoista
  15. oon syntynyt -82 mulla oli aivan samanlaiset lapsena, eli 80 luvulta varmasti nämä ovat. harmi kun täytynyt myydä pois kun ei ole ollut tilaa säilyttää.

    VastaaPoista